هیچ دستگاهی در ایلام اجازه جذب نیرو بدون مجوز را ندارد

استاندار ایلام:
هیچ دستگاهی در ایلام اجازه جذب نیرو بدون مجوز را ندارد

ایلام-استاندار ایلام گفت: هیچ دستگاهی اجازه جذب نیرو بدون مجوز سازمان اداری و استخدامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تأکید بر اینکه پیمانکارانی که حساب بانکی در استان ندارند حق فعالیت نخواهند داشت، اظهار کرد: هنر مدیران الزام شرکت‌ها و پیمانکاران فعال در استان به پرداخت مالیات در استان و فعال نمودن حساب‌های بانکی است.

وی تأکید کرد: توجه به واحدهای کوچک و تازه تأسیس و مانع تراشی برای فعالیت این واحدها که هنر نیست بلکه باید شرکت‌ها و پیمانکارانی که گردش مالی هزار میلیاردی دارند ملزم به بازکردن حساب بانکی در استان شود چرا که این کار می‌تواند دست بانک‌ها را برای ارائه تسهیلات و خدمات به مردم بازتر کند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بیشترین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سطح کشور مخصوص استان ایلام است افزود: در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران معاونت توسعه به خوبی ورود کرده و در مقیاس ملی ایلام بهترین استانی بوده که ایثارگران را ساماندهی نموده است.

وی در خصوص تکریم و پیگیری مطالبات ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در استان تأکید کرد: تکلیف کرده‌ایم که مدیران کل در سطح استان عنایت ویژه ای به فرزندان معزز شاهد و ایثارگر داشته باشند و مسئول پیگیری این اقدام هم خود مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

بهرام نیا در خصوص بحث منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی گفت: هیچ دستگاهی اجازه جذب نیرو را ندارد مگر اینکه با مجوز سازمان اداری و استخدامی و همچنین درصورت تأمین منابع آن از طریق برنامه و بودجه صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص تبیین و اطلاع رسانی طرح هدفمندی یارانه‌ها بر لزوم ارائه این برنامه برای مردم و اطلاع رسانی لازم تأکید کرد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه هدف برای کارکنان و زیرمجموعه از جمله مدیران شهرستانی نشست‌هایی در این خصوص داشته باشند.

وی در ادامه از رسانه‌ها و اصحاب رسانه استان به خاطر همکاری بسیار خوبی که در خصوص اطلاع رسانی هدفمندی یارانه‌ها داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: هر رسانه‌ای با توجه به نفوذی که در جامعه دارد در جهت تبیین موضوع ورود مثبت داشته باشد.

وی افزود: رسانه‌های استان همواره در خدمت نظام و مردم بوده‌اند و به هنگام تأثیرگذاری در راستای رسالت قلم حق مطلب را ادا کرده‌اند که از این بابت از همه آنها تقدیر تشکر می‌کنم.

استاندار ایلام تصریح کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه در دهلران برنامه داشتیم و از صبح تا پاسی از شب در خدمت مردم شریف این شهرستان بودیم و رسانه‌ها در این سفر همکاری بسیار عالی داشتند که این جای تقدیر و تشکر دارد و تقاضا دارم این همراهی و همدلی را در راستای توسعه استان ادامه دهند.


24 ارديبهشت 1401 15:6
چاپ | ارسال به ديگران

سایت های مرتبط