استخدام در بانك پاسارگاد

تاریخ انقضا :1401/2/14

کد :113184

بانك پاسارگاد به منظور تكميل سرمايه‌انساني مورد نياز خود در واحد روابط عمومي در تهران، از ميان علاقه‌مندان داراي سابقه در زمينه‌هاي زير دعوت به همكاري مي‌نمايد:

> تخصص

نگارش متون ادبي، گزارش‌نويسي، خبرنويسي / گويندگي و مجري‌گري / مديريت شبكه‌هاي اجتماعي

با توجه به ظرفيت محدود پذيرش، در صورت تمايل رزومه خود را حداكثر تا تاريخ 1401/02/31 به پست الكترونيك (jobs@bpi.ir) ارسال فرماييد (موضوع ايميل ارسالي را به صورت "نام و نام خانوادگي، كارشناس روابط عمومي" درج نماييد).

استخدام بانك پاسارگاد

بروز شده در 5 ارديبهشت 1401: بانك پاسارگاد به منظور تامين و تكميل سرمايه انساني مورد نياز شعبه هاي خود از واجدين شرايط پس از ثبت نام الكترونيكي و بر اساس اولويت هاي مورد نياز، دعوت به مصاحبه مي نمايد.
شرايط ثبت نام
1) سلامت كامل جسم و روان بنا به تشخيص پزشكان معتمد بانك.
2) نداشتن سوء پيشينه كيفري.
3) بومي و ساكن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن كارت پايان خدمت وظيفه يا معافيت دائم غيرپزشكي  (براي متقاضيان مرد).
5) داشتن گواهينامه موقت يا دانشنامه پايان تحصيلات براي كليه مقاطع تحصيلي گذرانده شده (گواهي فراغت از تحصيل، ريزنمرات و يا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرك تحصيلي مورد پذيرش نيست).
6) داشتن مدرك ICDL (براي متقاضيان شغل مسئول دفتر).
يادآوري:
۱- كليه متقاضيان واجد شرايط مي توانند مشخصات خود و ساير اطلاعات لازم را در "سيستم الكترونيكي دعوت به همكاري " ثبت نمايند.
۲- ثبت نام فقط از طريق وب سايت بانك پاسارگاد بوده، لذا از متقاضيان درخواست مي شود به هيچ عنوان مداركي به دفاتر و ادارات بانك ارسال ننمايند.
3- هر متقاضي تنها يك بار امكان ثبت نام در سامانه دعوت به همكاري را دارا مي باشد. درصورت تغيير مشخصات، امكان ويرايش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همكاري سايت وجود دارد.
4 -دريافت كد رهگيري هيچ گونه تعهدي براي بانك جهت دعوت به مصاحبه ايجاد نخواهد كرد.
5 - چگونگي دعوت به مصاحبه بر اساس اولويت هاي مورد نياز از طريق تلفن، پيامك و يا پست الكترونيكي به اطلاع خواهد رسيد. لذا از متقاضيان درخواست مي شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الكترونيكي خود دقت نمايند.
بازنشسته نظام بانكي و دارا بودن سابقه فعاليت در يكي از واحدهاي ارزي ( ستاد، سرپرستي، شعبه) و يا بين الملل

> شرايط و ضوابط شغل بانكدار

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقايان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضيان فوق ليسانس، شرايط سني با دوسال اختلاف از شرايط سني قيدشده نيز قابل پذيرش است)
براي شغل بانكدار حداقل مدرك مورد تاييد، مدرك ليسانس مي باشد.
رشته هاي مورد تاييد براي شغل بانكدار:
1- حسابداري (گرايش: كليه گرايش ها)
2- اقتصاد (گرايش : كليه گرايش ها)
3- مهندسي صنايع (گرايش: كليه گرايش ها)
4- مديريت (گرايش: صنعتي, بازرگاني, دولتي, بيمه, امور بانكي (بانكداري), مالي, IT (فناوري اطلاعات))
5- آمار (گرايش: كليه گرايش ها)
6- رياضي (گرايش: كليه گرايش ها)
7- حقوق (گرايش: كليه گرايش ها)
8- مهندسي كامپيوتر (گرايش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسي IT (فناوري اطلاعات) (گرايش: كليه گرايش ها)
استان هاي مورد نياز براي شغل بانكدار:
1- هرمزگان (شهرهاي : جزيره كيش)
2- تهران (شهرهاي : تهران , اسلامشهر )
3- مازندران (شهرهاي : آمل , ساري )
4- خوزستان (شهرهاي: اهواز , آبادان , دزفول , شوشتر , بهبهان )
5- گيلان (شهرهاي: رشت )
6- كرمان (شهرهاي: سيرجان , رفسنجان , كرمان )
7- چهارمحال و بختياري (شهرهاي : شهركرد )
8- كهگيلويه و بويراحمد (شهرهاي : ياسوج )
مراحل ثبت نام:
براي ثبت نام نياز به يك آدرس پست الكترونيك معتبر داريد كه لينك ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با كليك روي لينك ثبت نام از داخل پست الكترونيك خود مي توانيد مراحل ثبت نام را شروع فرماييد.
پست الكترونيك منحصر به فرد است و يا به عبارت ديگر با هر آدرس پست الكترونيك فقط يكبار امكان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لينك ثبت نام به پست الكترونيك محدوديت دارد، چنانچه بيش از ۵ بار به يك پست الكترونيك دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تكميل نشود به آن آدرس ديگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرماييد ممكن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الكترونيك شما ارسال شده باشد.
مدارك مورد نياز براي ثبت نام:
1- فايل اسكن شده عكس پرسنلي 3 * 4 (عكس پرسنلي بايد تمام رخ و واضح باشد)
2- فايل اسكن شده كارت ملي
3- فايل اسكن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضيحات
4- فايل اسكن شده آخرين مدرك تحصيلي و ارسال فايل اسكن شده مدرك ليسانس الزامي است
5- فايل اسكن شده كارت نظام وظيفه هوشمند ( براي آقايان )
حداكثر حجم فايل هاي ارسالي مي تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب هاي jpg,png,gif ذخيره شده باشد
نكات بسيار مهم براي ثبت نام:
هر متقاضي تنها يك بار امكان ثبت نام در سامانه دعوت به همكاري را دارا مي باشد. درصورت تغيير مشخصات، امكان ويرايش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همكاري سايت وجود دارد.
توجه در صورتي كه هريك از فايل هاي فوق را نداريد لطفا ابتدا آن ها را تهيه فرماييد چرا كه بدون هريك از اين مدارك امكان تكميل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سايت وارد فرماييد چرا كه در صورت پذيرش دعوتنامهُ شما فقط، از طريق پيامك و پست الكترونيك ارسال خواهد شد.
در پايان ثبت نام به شما يك كد رهگيري داده مي شود، لطفا آن كد را يادداشت نموده و نزد خود نگه داريد، چرا كه براي ويرايش مشخصات خود به اين كد نياز داريد.
از آنجايي كه عدم آگاهي از شرايط ثبت نام و يا مدارك مورد نياز ممكن است مانع از تكميل ثبت نام شود، لطفا تاييد فرماييد كه مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستيد.

جهت اطلاع از وضعيت ثبت نام كد رهگيري خود اينجا كليك نماييد

جهت ثبت نام شغل بانكدار اينجا كليك نماييد

> شرايط و ضوابط شغل كارشناس امور حقوقي

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقايان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضيان فوق ليسانس، شرايط سني با دوسال اختلاف از شرايط سني قيدشده نيز قابل پذيرش است)
در خصوص متقاضيان داراي پرونده وكالت، شرايط سني با دو سال اختلاف از شرايط سني قيد شده نيز قابل پذيرش است.
براي شغل كارشناس امور حقوقي حداقل مدرك مورد تاييد، مدرك ليسانس مي باشد.
رشته هاي مورد تاييد براي شغل كارشناس امور حقوقي:
1- حقوق (گرايش : كليه گرايش ها)
استان هاي مورد نياز براي شغل كارشناس امور حقوقي:
1- سمنان (شهرهاي: سمنان)
2- هرمزگان (شهرهاي: بندرعباس)
3- تهران (شهرهاي: تهران)
4- خوزستان (شهرهاي: اهواز)
مراحل ثبت نام:
براي ثبت نام نياز به يك آدرس پست الكترونيك معتبر داريد كه لينك ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با كليك روي لينك ثبت نام از داخل پست الكترونيك خود مي توانيد مراحل ثبت نام را شروع فرماييد.
پست الكترونيك منحصر به فرد است و يا به عبارت ديگر با هر آدرس پست الكترونيك فقط يكبار امكان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لينك ثبت نام به پست الكترونيك محدوديت دارد، چنانچه بيش از ۵ بار به يك پست الكترونيك دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تكميل نشود به آن آدرس ديگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرماييد ممكن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الكترونيك شما ارسال شده باشد.
مدارك مورد نياز براي ثبت نام :
1- فايل اسكن شده عكس پرسنلي 3 * 4 (عكس پرسنلي بايد تمام رخ و واضح باشد)
2- فايل اسكن شده كارت ملي
3- فايل اسكن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضيحات
4- فايل اسكن شده آخرين مدرك تحصيلي و ارسال فايل اسكن شده مدرك ليسانس الزامي است
5- فايل اسكن شده پروانه وكالت
6- فايل اسكن شده كارت نظام وظيفه هوشمند ( براي آقايان )
حداكثر حجم فايل هاي ارسالي مي تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب هاي jpg,png,gif ذخيره شده باشد
نكات بسيار مهم براي ثبت نام:
هر متقاضي تنها يك بار امكان ثبت نام در سامانه دعوت به همكاري را دارا مي باشد. درصورت تغيير مشخصات، امكان ويرايش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همكاري سايت وجود دارد.
توجه در صورتي كه هريك از فايل هاي فوق را نداريد لطفا ابتدا آن ها را تهيه فرماييد چرا كه بدون هريك از اين مدارك امكان تكميل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سايت وارد فرماييد چرا كه در صورت پذيرش دعوتنامهُ شما فقط، از طريق پيامك و پست الكترونيك ارسال خواهد شد.
در پايان ثبت نام به شما يك كد رهگيري داده مي شود، لطفا آن كد را يادداشت نموده و نزد خود نگه داريد، چرا كه براي ويرايش مشخصات خود به اين كد نياز داريد.
از آنجايي كه عدم آگاهي از شرايط ثبت نام و يا مدارك مورد نياز ممكن است مانع از تكميل ثبت نام شود، لطفا تاييد فرماييد كه مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستيد.

جهت اطلاع از وضعيت ثبت نام كد رهگيري خود اينجا كليك نماييد

جهت ثبت نام شغل كارشناس امور حقوقي اينجا كليك نماييد

> شرايط و ضوابط شغل منشي

خانم ها متولد 01-01-1371 به بعد ، آقايان متولد 01-01-1369 به بعد (درخصوص متقاضيان فوق ليسانس، شرايط سني با دوسال اختلاف از شرايط سني قيدشده نيز قابل پذيرش است)
براي شغل منشي حداقل مدرك مورد تاييد، مدرك ليسانس مي باشد.
رشته هاي مورد تاييد براي شغل منشي:
1- زبان انگليسي (گرايش : كليه گرايش ها)
2- زبان و ادبيات فارسي (گرايش : كليه گرايش ها)
3- روابط عمومي (گرايش : كليه گرايش ها)
4- روانشناسي (گرايش : كليه گرايش ها)
5- علوم ارتباطات اجتماعي (گرايش : كليه گرايش ها)
6- علوم تربيتي (گرايش : كليه گرايش ها)
7- زبان فرانسه (گرايش : كليه گرايش ها)
8- زبان عربي (گرايش : كليه گرايش ها)
9- جامعه شناسي (گرايش : كليه گرايش ها)
استان هاي مورد نياز براي شغل منشي:
1- تهران (شهرهاي: تهران)
2- خوزستان (شهرهاي : اهواز)
مراحل ثبت نام:
براي ثبت نام نياز به يك آدرس پست الكترونيك معتبر داريد كه لينك ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با كليك روي لينك ثبت نام از داخل پست الكترونيك خود مي توانيد مراحل ثبت نام را شروع فرماييد.
پست الكترونيك منحصر به فرد است و يا به عبارت ديگر با هر آدرس پست الكترونيك فقط يكبار امكان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لينك ثبت نام به پست الكترونيك محدوديت دارد، چنانچه بيش از ۵ بار به يك پست الكترونيك دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تكميل نشود به آن آدرس ديگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرماييد ممكن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الكترونيك شما ارسال شده باشد.
مدارك مورد نياز براي ثبت نام :
1- فايل اسكن شده عكس پرسنلي 3 * 4 (عكس پرسنلي بايد تمام رخ و واضح باشد)
2- فايل اسكن شده كارت ملي
3- فايل اسكن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضيحات
4- فايل اسكن شده آخرين مدرك تحصيلي و ارسال فايل اسكن شده مدرك ليسانس الزامي است
5- فايل اسكن شده مدرك ICDL
6- فايل اسكن شده كارت نظام وظيفه هوشمند ( براي آقايان )
حداكثر حجم فايل هاي ارسالي مي تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب هاي jpg,png,gif ذخيره شده باشد
نكات بسيار مهم براي ثبت نام:
هر متقاضي تنها يك بار امكان ثبت نام در سامانه دعوت به همكاري را دارا مي باشد. درصورت تغيير مشخصات، امكان ويرايش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همكاري سايت وجود دارد.
توجه در صورتي كه هريك از فايل هاي فوق را نداريد لطفا ابتدا آن ها را تهيه فرماييد چرا كه بدون هريك از اين مدارك امكان تكميل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سايت وارد فرماييد چرا كه در صورت پذيرش دعوتنامهُ شما فقط، از طريق پيامك و پست الكترونيك ارسال خواهد شد.
در پايان ثبت نام به شما يك كد رهگيري داده مي شود، لطفا آن كد را يادداشت نموده و نزد خود نگه داريد، چرا كه براي ويرايش مشخصات خود به اين كد نياز داريد.
از آنجايي كه عدم آگاهي از شرايط ثبت نام و يا مدارك مورد نياز ممكن است مانع از تكميل ثبت نام شود، لطفا تاييد فرماييد كه مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستيد.

جهت اطلاع از وضعيت ثبت نام كد رهگيري خود اينجا كليك نماييد

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اينجا كليك نماييد

> شرايط و ضوابط شغل نگهبان

تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران و متدين بودن به يكي از اديان رسمي كشور
متولدين 1370/01/01 به‌بعد
دارا بودن حداقل 2 سال سابقه كاري مرتبط
مدرك تحصيلي ديپلم كامل متوسطه و يا فوق‌ديپلم
عدم اشتغال به تحصيل و يا دارا‌بودن مدرك در مقاطع بالاتر از فوق‌ديپلم
دارا بودن كارت پايان‌خدمت نظام‌وظيفه (گذراندن دوره خدمت وظيفه عمومي الزامي بوده و هيچ نوع معافيتي پذيرفته نيست)
تندرستي و توانايي كامل جسمي و رواني براي انجام شغل محوله، طبق تأييد پزشك معتمد بانك و داراي تناسب‌اندام و حداقل قد 175 سانتيمتر
عدم اشتغال (رسمي و پيماني) و عدم تعهد خدمت به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و يا ساير موسسات دولتي و غيردولتي
عدم محكوميت به فساد اخلاقي، نداشتن سابقه محكوميت و سوء پيشينه كيفري با تأييد مراجع ذي‌صلاح
عدم اعتياد به مواد مخدر و روانگردان
پذيرفته‌شدن در مصاحبه حضوري مطابق با روند جذب سرمايه انساني بانك
استان هاي مورد نياز براي شغل نگهبان :
تهران (شهرهاي: تهران)
مراحل ثبت نام:
براي ثبت نام نياز به يك آدرس پست الكترونيك معتبر داريد كه لينك ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با كليك روي لينك ثبت نام از داخل پست الكترونيك خود مي توانيد مراحل ثبت نام را شروع فرماييد.
پست الكترونيك منحصر به فرد است و يا به عبارت ديگر با هر آدرس پست الكترونيك فقط يكبار امكان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لينك ثبت نام به پست الكترونيك محدوديت دارد، چنانچه بيش از ۵ بار به يك پست الكترونيك دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تكميل نشود به آن آدرس ديگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرماييد ممكن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الكترونيك شما ارسال شده باشد.
مدارك مورد نياز براي ثبت نام :
فايل اسكن شده عكس پرسنلي 3 * 4 (عكس پرسنلي بايد تمام رخ و واضح باشد)
فايل اسكن شده كارت ملي
فايل اسكن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضيحات
فايل اسكن شده آخرين مدرك تحصيلي و ارسال فايل اسكن شده مدرك ديپلم الزامي است
فايل اسكن شده كارت نظام وظيفه هوشمند ( براي آقايان )
حداكثر حجم فايل هاي ارسالي مي تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب هاي jpg,png,gif ذخيره شده باشد
نكات بسيار مهم براي ثبت نام
هر متقاضي تنها يك بار امكان ثبت نام در سامانه دعوت به همكاري را دارا مي باشد. درصورت تغيير مشخصات، امكان ويرايش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همكاري سايت وجود دارد.
توجه در صورتي كه هريك از فايل هاي فوق را نداريد لطفا ابتدا آن ها را تهيه فرماييد چرا كه بدون هريك از اين مدارك امكان تكميل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سايت وارد فرماييد چرا كه در صورت پذيرش دعوتنامهُ شما فقط، از طريق پيامك و پست الكترونيك ارسال خواهد شد.
در پايان ثبت نام به شما يك كد رهگيري داده مي شود، لطفا آن كد را يادداشت نموده و نزد خود نگه داريد، چرا كه براي ويرايش مشخصات خود به اين كد نياز داريد.

جهت اطلاع از وضعيت ثبت نام كد رهگيري خود اينجا كليك نماييد

جهت ثبت نام شغل نگهبان اينجا كليك نماييد

> شرايط و ضوابط شغل كارشناس انفورماتيك

خانم ها متولد 01-01-1365 به بعد، آقايان متولد 01-01-1363  به بعد
براي شغل كارشناس انفورماتيك حداقل مدرك مورد تاييد، مدرك ليسانس مي باشد.
رشته هاي مورد تاييد براي شغل كارشناس انفورماتيك :
مهندسي كامپيوتر (گرايش : كليه گرايش ها)
مهندسي IT (فناوري اطلاعات) (گرايش : كليه گرايش ها)
علوم كامپيوتر (گرايش : كليه گرايش ها)
استان هاي مورد نياز براي شغل كارشناس انفورماتيك :
تهران (شهرهاي : تهران )
مراحل ثبت نام:
براي ثبت نام نياز به يك آدرس پست الكترونيك معتبر داريد كه لينك ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با كليك روي لينك ثبت نام از داخل پست الكترونيك خود مي توانيد مراحل ثبت نام را شروع فرماييد.
پست الكترونيك منحصر به فرد است و يا به عبارت ديگر با هر آدرس پست الكترونيك فقط يكبار امكان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لينك ثبت نام به پست الكترونيك محدوديت دارد، چنانچه بيش از ۵ بار به يك پست الكترونيك دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تكميل نشود به آن آدرس ديگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرماييد ممكن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الكترونيك شما ارسال شده باشد.
مدارك مورد نياز براي ثبت نام :
فايل اسكن شده عكس پرسنلي 3 * 4 (عكس پرسنلي بايد تمام رخ و واضح باشد)
فايل اسكن شده كارت ملي
فايل اسكن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضيحات
فايل اسكن شده آخرين مدرك تحصيلي و ارسال فايل اسكن شده مدرك ليسانس الزامي است
فايل اسكن شده كارت نظام وظيفه هوشمند ( براي آقايان )
حداكثر حجم فايل هاي ارسالي مي تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب هاي jpg,png,gif ذخيره شده باشد
نكات بسيار مهم براي ثبت نام
هر متقاضي تنها يك بار امكان ثبت نام در سامانه دعوت به همكاري را دارا مي باشد. درصورت تغيير مشخصات، امكان ويرايش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همكاري سايت وجود دارد.
توجه در صورتي كه هريك از فايل هاي فوق را نداريد لطفا ابتدا آن ها را تهيه فرماييد چرا كه بدون هريك از اين مدارك امكان تكميل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سايت وارد فرماييد چرا كه در صورت پذيرش دعوتنامهُ شما فقط، از طريق پيامك و پست الكترونيك ارسال خواهد شد.
در پايان ثبت نام به شما يك كد رهگيري داده مي شود، لطفا آن كد را يادداشت نموده و نزد خود نگه داريد، چرا كه براي ويرايش مشخصات خود به اين كد نياز داريد.
 از آنجايي كه عدم آگاهي از شرايط ثبت نام و يا مدارك مورد نياز ممكن است مانع از تكميل ثبت نام شود، لطفا تاييد فرماييد كه مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستيد.

جهت اطلاع از وضعيت ثبت نام كد رهگيري خود اينجا كليك نماييد

جهت ثبت نام شغل كارشناس انفورماتيك اينجا كليك نماييد



کلمات کلیدی : #استخدام#تهران

 

 

 

 

 

 

سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر، که با بازارکار همکاری می‌کنند  

 

سایت های مرتبط