استخدام بانك رفاه كارگران (تمديد مهلت ثبت نام)

تاریخ انقضا :1401/2/9

کد :113163

بانك رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در چارچوب قوانين و مقررات جاري و به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود از ميان افراد واجد شرايط با مدرك تحصيلي كارشناسي و كارشناسي ارشد جهت مشاغل بانكدار و به منظور اشتغال در واحدهاي بانك در سراسر كشور، از طريق آزمون كتبي، مصاحبه تخصصي، رفتاري و روانشناختي، تأييد صلاحيت هاي عمومي توسط گزينش، احراز توانايي ها و سلامت كامل جسمي و روحي، به صورت قراردادي ( مزايا شامل بيمه درمان و بازنشستگي تامين اجتماعي)، دعوت به همكاري مي نمايد.

مهلت ثبت نام : 9 ارديبهشت ماه ۱۴۰۱

مفاهيم و اصطلاحات:

اصطلاحمعني و مفهوم
مقطع تحصيليمقطع تحصيلي نشانگر طول مدت تحصيل و نوع مدرك اعطايي در پايان تحصيل است كه عبارتند از:۱٫ كارشناسي(ليسانس) ۲٫ كارشناسي ارشد(فوق ليسانس)
فارغ التحصيلبه كسي اطلاق مي شود كه حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ بطور قطع در مقطع كارشناسي/ كارشناسي ارشد از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي مورد تائيد شوراي عالي انقلاب فرهنگي يا وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي فارغ‌التحصيل شده باشد.
تاريخ فارغ التحصيليتاريخ فراغت از تحصيل متقاضيان جذب و همكاري بايد حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ باشد.
معدلعبارت است از معدل مندرج در گواهينامه موقت يا مدرك رسمي فارغ التحصيلان دوره‌هاي مختلف كارشناسي/ كارشناسي ارشد و يا ميانگين نمرات واحدهاي درسي گذرانده شده براي فارغ التحصيلان دوره كارشناسي/ كارشناسي ارشد كه تا تاريخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ فارغ التحصيل شده باشند.
تذكر خيلي مهم: متقاضيان بايد پس از اعلام نتايج و در صورت قبولي در آزمون، معدل خود را با مدرك معتبر در زمان برگزاري مصاحبه تخصصي- رفتاري ارائه دهند و لازم است مغايرتي بين معدل اعلام شده با معدل مدرك ارائه شده، وجود نداشته باشد. بديهي است در صورت مشخص شدن مغايرت معدل، قبولي فرد پذيرفته شده در هر مرحله از فرآيند جذب، لغو و به درخواست وي ترتيب اثر داده نخواهد شد و حق هر گونه اعتراضي از متقاضي سلب خواهد شد.
كد رهگيريكد رهگيري شامل يك كد هشت رقمي مي باشد كه پس از پايان مراحل ثبت نام، از طريق سايت به هر داوطلب داده مي شود.
ايثارگربا استناد به قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران و قوانين مرتبط، به كسي ايثارگر اطلاق مي گردد كه براي استقرار و حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دفاع از كيان نظام جمهوري اسلامي ايران و استقلال و تماميت ارضي كشور، مقابله با تهديدات و تجاوزات دشمنان داخلي انجام وظيفه نموده است.
اولويت اجتماعيافراد مشمول اين اولويت خانواده هاي معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران مي باشند كه براساس بند شماره ۵ شرايط عمومي بايستي نسبت به تكميل بند مربوط در تقاضانامه ثبت نامي اقدام نمايند.

شرايط عمومي:
۱- داشتن تابعيت ايران و متعهد بودن به نظام جمهوري اسلامي ايران ( تابعيت مضاعف نداشته باشد)؛
۲- اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران؛
۳- التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران ؛
۴- برخورداري از روابط عمومي مناسب و روحيه مشتري مداري و روحيه مشاركت و انجام كار تيمي؛
۵- خانواده هاي معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران براي استفاده از سهميه ايثارگران بايستي نسبت به تكميل بند مربوطه در تقاضانامه ثبت نامي اقدام نمايند.
۶- دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا داشتن كارت معافيت دائم غير پزشكي حداكثر تا پايان مهلت ثبت نام (۱۴۰۱/۰۲/۰۴)
تبصره: كارت يا برگ معافيت موقت مورد پذيرش نمي باشد.
۷- دارابون حداكثر ۲۷ سال سن جهت دارندگان مدرك تحصيلي در مقطع كارشناسي (متولدين ۱۳۷۴/۰۲/۰۴ به بعد) و حداكثر ۳۰ سال سن جهت دارندگان مدرك تحصيلي در مقطع كارشناسي ارشد (متولدين ۱۳۷۱/۰۲/۰۴ به بعد) تا پايان مهلت ثبت نام؛
۱-۷- مدت خدمت نظام وظيفه براي آقايان به حداكثر سن متقاضي افزوده خواهد شد؛
۸- حداقل معدل قابل قبول فارغ التحصيلان دوره كارشناسي‌ و كارشناسي ارشد نمره ۱۵ تمام مي باشد.
۹- متقاضيان داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد مي بايست، رشته تحصيلي ايشان در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد با يكديگر مرتبط باشد.
۱۰- تاريخ فراغت از تحصيل متقاضيان جذب و همكاري بايد حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ باشد .
۱۱- مدارك تحصيلي متقاضيان، بر اساس قوانين و مقررات جاري بانك، مي بايست مورد تأييد مراجع ذيصلاح باشد؛
۱۲- دانشگاه‌هاي مورد پذيرش: كليه دانشگا ه هاي مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مي-باشد؛
۱۳- برخورداري از سلامت كامل جسماني، رواني و توانايي لازم براي انجام كار در بانك به تشخيص بانك و مطابق با دستورالعمل پزشكي بانك؛
۱۴- عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر؛
۱۵- عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقي و نداشتن محكوميت كيفري مؤثر؛
۱۶- عدم محروميت از جذب و بكارگيري در ادارات و سازمان هاي دولتي؛
۱۷- عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در ساير سازمان ها، مؤسسات دولتي و وابسته به دولت و يا نهادهاي انقلابي؛
۱۸- تاريخ ترخيص از خدمت سربازي يا صدور كارت معافيت دائم غير پزشكي بايد قبل از تاريخ انقضاي مهلت ثبت نام باشد؛

نحوه ثبت نام داوطلبين در آزمون كتبي:
۱- متقاضيان مي بايست از تاريخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ به سايت بانك رفاه كارگران به آدرس اينترنتي
www.refah-bank.ir مراجعه و نسبت به تكميل اطلاعات خواسته شده جهت ثبت نام در سامانه ( با عنوان دعوت به همكاري بانك رفاه) اقدام نمايند؛
۲- حداكثر مدت ثبت نام از تاريخ درج آگهي بمدت ۱۵روز مي باشد. پايان مهلت ثبت نام تاريخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ خواهد بود؛
۳- ثبت نام در آزمون كتبي صرفاً از طريق سايت معرفي شده انجام مي پذيرد و به درخواست هاي ارسالي از ساير روش ها ترتيب اثر داده نخواهد شد؛
۴- متقاضيان واجد شرايط به منظور ثبت نام در آزمون جذب و همكاري مي بايست مبلغ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ريال
(يك ميليون و پانصدهزار ريال) به عنوان هزينه ثبت نام و شركت در آزمون جذب و همكاري بانك رفاه كارگران از طريق درگاه اينترنتي موجود در صفحه ثبت نام پرداخت نمايند؛
۵- هزينه شركت در آزمون و مدارك متقاضيان به هيچ وجه مسترد نخواهد شد؛
۶- صدور كارت شركت در آزمون به منزله تأييد اطلاعات ارسالي نمي باشد و در صورت شركت درآزمون و قبولي در آن، شرايط احراز و مدارك داوطلبان بعد از آزمون، بررسي خواهد شد؛
۷- ساعت و محل برگزاري آزمون متعاقباً از طريق سايت ثبت نام اعلام مي گردد؛
۸- ثبت نام، زماني تكميل مي باشد كه مراحل با موفقيت انجام شده و شماره رهگيري از طريق سيستم به متقاضي اعلام گردد؛
۹- به همراه داشتن ماسك و رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي اعلام شده از سوي ستاد ملي مقابله با كرونا در روز برگزاري آزمون الزامي مي باشد.

جدول زمانبندي آزمون دعوت به همكاري سال ۱۴۰۱

مرحله انجام كارتاريخ
ثبت نام اينترنتي۱۴۰۱/۰۱/۲۱ لغايت ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
دريافت كارت ورود به جلسه آزمون۱۹ ارديبهشت ماه۱۴۰۱
آزمون كتبي۲۲ يا ۲۳ ارديبهشت ماه۱۴۰۱

تذكرات مهم
۱- افراد متقاضي جذب و همكاري در مقطع كارشناسي ارشد مي بايست بومي استان تهران و در مقطع كارشناسي مي بايست بومي شهر مورد تقاضاي مربوطه باشند، لذا؛ درصورت موفقيت در كليه مراحل فرآيند جذب و همكاري هرگونه تغيير شغل و نيز تغيير شهر/شهرستان مربوطه حداقل به مدت ۱۰ سال امكان پذير نبوده و از پذيرفته شدگان نهايي تعهد محضري مبني بر حضور در محل اشتغال، جهت مشاغل بانكداري اخذ خواهد شد.
توضيح : احراز بومي بودن داوطلبين جذب و همكاري به شرح يكي از موارد ذيل صورت خواهد پذيرفت:
– شهر محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهر/شهرستان مورد تقاضا يكي باشد.
– دارابودن مدرك ديپلم داوطلب از شهر موردتقاضا جهت احراز محل سكونت
– ارائه سند مالكيت ملك در شهر محل سكونت جهت اشتغال بنام داوطلب، پدر، مادر و يا همسر داوطلب
– ارائه اجاره نامه/اجاره نامه هاي داراي كد رهگيري در طي ۵ سال گذشته قبل از زمان آگهي دعوت به همكاري در شهر مورد تقاضا بنام داوطلب ، پدر ، مادر و يا همسر داوطلب
تبصره: با عنايت به اينكه جهت جذب نيرو در شهرها، شهرهاي زير مجموعه هر استان، مد نظر بانك مي-باشد، لذا؛ در راستاي “موضوع بومي بودن”، ملاك جذب و همكاري صرفاً افراد بومي همان شهر در استان مربوطه مي باشد.
۲- كسب حدنصاب ۲۵% از حداكثر امتياز ممكن در آزمون كتبي الزامي مي باشد.
۳- لازم به توضيح است، فرآيند جذب و همكاري نيروي انساني مورد نياز بانك، براساس موفقيت متقاضيان در تمامي مراحل (مشتمل بر آزمون كتبي، مصاحبه تخصصي، رفتاري و روانشناختي، گزينش، انجام معاينات پزشكي و …) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضيان در هر يك از مراحل فوق حد نصاب يا رتبه لازم را كسب ننمايند موضوع ادامه مراحل جذب و يا همكاري آنان منتفي خواهد گرديد؛
۴- پس از برگزاري آزمون كتبي و شناسائي افراد حائز شرايط اين مرحله، فرايند ارزيابي با مصاحبه هاي تخصصي، رفتاري و روانشناختي ادامه يافته و پس از ارزيابي‌هاي صورت پذيرفته نسبت به اعلام اسامي پذيرفته شدگان به ترتيب از بالاترين امتياز كسب شده بر اساس شاخص هاي مربوطه و به ميزان نياز واحدهاي صف و ستاد اقدام نموده و قبول شدگان نهايي پس از موفقيت در ساير مراحل جذب از قبيل گزينش، معاينات پزشكي و طي دوره‌هاي آموزشي و … به تعداد مورد نياز انتخاب و جهت اشتغال معرفي خواهند شد.
۵- شايان ذكر است، موفقيت پذيرفته شدگان به تنهايي و در هر يك از مراحل (آزمون كتبي، مصاحبه تخصصي، روانشناختي و….) به منزله پذيرفته شدن فرد متقاضي نبوده، و مسئوليتي براي اين بانك ايجاد نخواهد كرد. لذا، مؤكد است پذيرش فرد متقاضي صرفاً در صورت موفقيت در كليه مراحل فرآيند جذب نيرو در اين بانك خواهد بود. همچنين بانك در قبال ادامه فرآيند مذكور در مورد افرادي كه عليرغم عدم وجود شرايط احراز متقاضيان در آزمون مزبور شركت نموده اند، هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت.
۶- چنانچه بانك در هرمرحله از فرآيند جذب و همكاري، متوجه عدم رعايت “اصل صداقت” در ثبت اطلاعات و تكميل فرم ها از سوي متقاضي شود، موضوع تداوم فرآيند جذب و يا همكاري در هر مرحله، كان لم يكن و بلا اثر خواهد بود.
۷- در صورت وجود مغايرت مدارك اخذ شده و يا عدم تطابق شرايط فرد متقاضي با شرايط تعيين شده، بلافاصله/ در هر مرحله از مراحل، ادامه فرآيند جذب متقاضي متوقف و ادامه همكاري با وي منتفي خواهد شد.
۸- چنانچه در هر يك از مراحل دعوت به همكاري و يا پس از آن و در زمان اشتغال به كار مشخص گردد متقاضي با مدرك تحصيلي بالاتر/ پايين تر درآزمون شركت نموده، از جذب، همكاري و ادامه اشتغال وي در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد و فرد مذكور مكلف به تسويه هزينه هاي جذب و به كارگيري خواهد بود.
۹- پذيرفته شده نهايي، چنانچه پس از اشتغال به كار و قبل از مدت يك سال سابقه، از ادامه فعاليت در بانك انصراف و استعفا بدهد، كليه هزينه هاي مترتب بر موضوع (هزينه هاي جذب، بكارگيري، آموزش و …) براساس سرانه هزينه، از متقاضي اخذ مي گردد.
۱۰- با عنايت به اينكه فراخوان جذب و دعوت به همكاري براساس برنامه ريزي نيروي انساني و به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز در واحدهاي مختلف بانك مي باشد، لذا شغل و محل خدمت پذيرفته شدگان نهايي در طول مدت خدمت تا زمان بازنشستگي، بنابر ضوابط و مقررات و همچنين براساس نياز و صلاحديد بانك تعيين مي گردد.
۱۱- بديهي است بانك رفاه كارگران در انتخاب هر يك از متقاضيان بنا بر تشخيص و مصلحت خود و متناسب با نيازهاي سازماني بانك و حسب الزامات اعلامي مختار است و صِرف گذراندن مراحل جذب، هيچگونه حقي براي متقاضيان از جهت جذب و همكاري آنان ايجاد نخواهد نمود.

كانال هاي ارتباطي:
متقاضيان شركت در آزمون جذب و همكاري مي توانند سوالات و اشكالات احتمالي مربوط به فرآيند ثبت نام را از طريق گزينه “ارتباط با ما” در سامانه ثبت نام، ثبت و ارسال نمايند.
همچنين متقاضيان شركت در آزمون جذب و همكاري مي توانند از طريق سامانه هاي زير انتقادات، پيشنهادات و نقطه نظرات خود را در موضوع مذكور ارسال نمايند:
– سامانه ارسال پيامك ۳۰۰۰۴۴
– سامانه پيام الكترونيك مركز فراد به آدرس :Farad@Bankrefah.ir
– سامانه پيام الكترونيك بانك به آدرس: Info@ Bankrefah.ir
تذكر مهم: متقاضيان محترم از مراجعه حضوري و يا تماس تلفني با واحدهاي مختلف بانك خودداري نمايند.

جدول شماره (۱) – رشته هاي مورد نياز در مقطع تحصيلي ليسانس

رديفعناوين رشته تحصيليرشته تحصيلي
۱مديريتامور بانكي- بازرگاني- دولتي- صنعتي- فناوري اطلاعات- اجرايي- مالي
۲اقتصاداقتصاد بازرگاني- اقتصاد نظري
۳حسابداريكليه رشته هاي تحصيلي حسابداري
۴آمارآمار- آمار و كاربردها
۵رياضيرياضي
۶حقوقحقوق
۷مهندسي صنايعمهندسي صنايع
۸مهندسي كامپيوترنرم افزار، سخت افزار
۹مهندسي فناوري اطلاعاتمهندسي فناوري اطلاعات (IT)
۱۰زبان انگليسيمترجمي زبان انگليسي – آموزش زبان انگليسي

 

جدول شماره ۲- رشته هاي خاص مقطع تحصيلي كارشناسي

رشته تحصيليگرايش
حقوق و علوم قضائيحقوق و علوم قضايي
مهندسي عمرانمهندسي عمران

 

جدول شماره (۳) – مفاد آزمون كتبي مقطع تحصيلي كارشناسي

مفاد آزمون عمومي:

*هوش رياضي و استعدادتحصيلي (Gmat)
* كامپيوتر (INTERNET- WORD-EXCELL- WINDOWS)
*زبان انگليسي عمومي
* آشنايي با خدمات الكترونيك بانكي

مفاد آزمون تخصصي:

رديفعناوين رشته تحصيليرشته تحصيليمفاد آزمون
۱مديريتامور بانكي- بازرگاني- دولتي- صنعتي-
فناوري اطلاعات- اجرايي- مالي
تئوري هاي مديريت – رفتار سازماني – آمار و كاربرد آن در مديريت
۲اقتصاداقتصاد بازرگاني- اقتصاد نظرياقتصاد خرد- اقتصاد كلان – پول و بانكداري
۳حسابداريكليه رشته هاي تحصيلي حسابداريحسابرسي – اصول حسابداري – مديريت مالي
۴آمارآمار- آمار و كاربردهااحتمال – آمار رياضي – نمونه گيري و رگرسيون
۵رياضيرياضيرياضي عمومي – مباني احتمال- آمار رياضي- نمونه گيري و رگرسيون
۶حقوقحقوقحقوق تجارت، حقوق اداري، حقوق مدني
۷مهندسي صنايعمهندسي صنايعكنترل پروژه – تجزيه و تحليل سيستم ها – اقتصاد مهندسي
۸مهندسي كامپيوترمهندسي كامپيوتر- نرم افزار، مهندسي كامپيوتر- سخت افزارطراحي الگوريتم- امنيت شبكه – شبكه هاي كامپيوتري – پايگاه داده
۹مهندسي فناوري اطلاعاتمهندسي فناوري اطلاعاتتجارت الكترونيك- سيستم هاي اطلاعات مديريت – شبكه هاي كامپيوتري – پايگاه داده
۱۰زبان انگليسيمترجمي زبان انگليسي
آموزش زبان انگليسي
زبان عمومي- زبان تخصصي
۱۱حقوق و علوم قضائيحقوق و علوم قضاييحقوق مدني-حقوق تجارت-آيين دادرسي مدني
۱۲مهندسي عمرانعمرانتحليل سازه-مقاومت مصالح- متره و برآورد-اصول مديريت ساخت

رشته هاي مندرج در جدول شماره چهار(۴) مختص متقاضيان با مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد و براي اشتغال در شهر تهران مي باشد.

جدول شماره (۴) – رشته هاي مورد نياز و مفاد آزمون كتبي مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد

مفاد آزمون عمومي:

*هوش رياضي و استعدادتحصيلي (Gmat)
* كامپيوتر (INTERNET- WORD-EXCELL- WINDOWS)
*زبان انگليسي عمومي
* آشنايي با خدمات الكترونيك بانكي

مفاد آزمون تخصصي:

مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد
رشته تحصيليگرايشمفاد آزمون
صنايعكليه گرايش‌هاتحقيق در عمليات-برنامه‌ريزي و كنترل پروژه-برنامه‌ريزي و كنترل توليد و موجودي‌ها-اقتصاد مهندسي
مديريت (دولتي، بازرگاني و صنعتي)كليه گرايش هارياضي و آمار-تئوري‌هاي مديريت-اقتصاد خرد و كلان – رفتار سازماني
مديريت فناوري اطلاعاتكليه گرايش‌هارياضي و آمار-تئوري‌هاي مديريت – سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پيشرفته – اقتصاد خرد و كلان
مديريت ماليمهندسي مالي و مديريت ريسك/ بانكداري/ بيمه/ حقوق ماليرياضي و آمار- اقتصاد خرد و كلان-مديريت مالي-مديريت سرمايه‌گذاري و ريسك
مديريت منابع انسانيكليه گرايش‌هارياضي و آمار-تئوري‌هاي مديريت- مديريت منابع انساني پيشرفته-رفتار سازماني پيشرفته
MBAمديريت- كسب و كاررفتار سازماني و منابع انساني/ استراتژيك/ بازاريابيرياضي و آمار – تئوري هاي مديريت – اقتصاد خرد و كلان – مديريت استراتژيك
مديريت خدمات بهداشتي درمانيمديريت خدمات بهداشتي درمانيروش تحقيق در علوم بهداشتي-اقتصاد بهداشت و درمان-برنامه‌ريزي و مديريت استراتژيك در نظام بهداشتي و درماني
علوم بانكيامور بانكياصول بانكداري-ارزيابي طرح‌هاي اقتصادي-اقتصاد خرد-اقتصاد كلان-پول و بانكداري
كامپيوترنرم افزار/ سخت افزار/ شبكه‌هاي كامپيوتري/ رايانش امن/ معماري سيستم‌هاي كامپيوتري/ هوش مصنوعي و رباتيكزساختمان داده‌ها و الگوريتم-معماري كامپيوتر و الكترونيك ديجيتال-شبكه‌هاي كامپيوتري- پايگاه داده‌
مهندسي فناوري اطلاعات (IT)تجارت الكترونيكساختمان داده‌ها و الگوريتم-تجارت الكترونيك و آموزش الكترونيك-شبكه‌هاي كامپيوتري- پايگاه داده‌
حقوقخصوصي/ بين الملل/ شركتهاي تجاري/ اقتصادي/ تجارت بين‌الملل/ اسناد و قرارداد هاي تجاريحقوق مدني-حقوق تجارت-آيين دادرسي مدني-حقوق بين الملل
علوم اجتماعي/ مددكاري اجتماعيمددكاري اجتماعيمباني مددكاري-مددكاري فردي-روانشناسي مرضي و روانشناسي شخصيت-مباني و نظريه‌هاي جامعه شناسي
علوم اقتصاديبرنامه‌ريزي سيستم‌هاي اقتصادي/ بانكداري اسلامي/ اقتصاد اسلامي/ اقتصاد و تجارت الكترونيك/ اقتصاد انرژي/ اقتصاد نظرياقتصاد خرد- اقتصاد كلان-رياضي وآمار- پول و بانكداري
علوم تربيتيآموزش و بهسازي منابع انساني/ تكنولوژي آموزشي /مديريت آموزشي/ آموزش بزرگسالان / تحقيقات آموزشيآمار و روش‌هاي تحقيق در علوم تربيتي-مديريت آموزشي- برنامه‌ريزي آموزشي -تكنولوژي آموزشي
روانشناسيسنجش و اندازه گيري/ روانشناسي صنعتيآمار و روش تحقيق-روانسنجي-روانشناسي اجتماعي-روانشناسي صنعتي
حسابداريحسابداري/ حسابرسي/ حسابداري مديريتحسابداري مديريت – حسابداري مالي-حسابرسي-رياضي وآمار
زبانمترجمي زبان‌انگليسي/ آموزش زبان انگليسيزبان عمومي(انگليسي)-زبان تخصصي(مترجمي زبان انگليسي)
زبانمترجمي زبان فرانسه / آموزش زبان فرانسهزبان عمومي(فرانسه)-زبان تخصصي(مترجمي زبان فرانسه)
زبانمترجمي زبان‌ آلماني /آموزش زبان آلمانيزبان عمومي(آلماني)-مسائل آموزش زبان آلماني-زبانشناسي-مطالعات ترجمه
آمارآمار رياضي/ آمار بيمه (بيم‌سنجي)/ آمار اجتماعي و اقتصاديمباني ماتريس‌ها -مباني احتمال-آمار رياضي۱و۲-نمونه‌گيري و رگرسيون
رياضي كاربرديآناليز عددي/ بهينه‌سازي/ رياضي مالي/ علوم دادهمباني ماتريس‌ها – مباني آناليز عددي و مباني احتمال-تحقيق در عمليات-فرايندهاي تصادفي۱
فناوري اطلاعات سلامتفناوري اطلاعات سلامت (مدارك پزشكي)روش تحقيق در علوم بهداشتي-اقتصاد بهداشت-مديريت سيستم‌هاي اطلاعت بهداشتي درماني-كاربرد فناوري اطلاعات در سلامت
بهداشت حرفه ايبهداشت حرفه اياصول(HSE)-دفع مواد زايد صنعتي-حريق-آلودگي هوا-عوامل فيزيكي و شيميايي-بهداشت محيط
مهندسي ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE)مهندسي ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE)بهداشت محيط كار-ايمني محيط كار-مهندسي محيط زيست-حريق و روش‌هاي مبارزه با آن
معماريمهندسي معماريدروس فني ساختمان-درك عمومي معماري- درك عمومي معماري منظر-مباني بازسازي پس از سانحه
عمرانسازه/ زلزله/ مهندسي و مديريت ساختمكانيك جامدات(استاتيك و مقاومت مصالح، تحليل سازه‌ها)-مكانيك خاك و پي سازي- مكانيك سيالات و هيدروليك- رياضيات
مهندسي مكانيكساخت و توليد/ طراحي كاربردي/ تبديل انرژيرياضيات- حرارت و سيالات(ترموديناميك ،مكانيك سيالات، انتقال حرارت)-ديناميك و ارتعاشات(ديناميك، ارتعاشات، ديناميك ماشين، كنترل)

 

جدول شماره ۵- اسامي استانها و شهرهاي داراي ظرفيت جذب و همكاري در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد
رديفاستاننام شهرجنسيتمقطع /رشته تحصيلي
۱خراسان رضويكاشمرمرد/ زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
بردسكن
خليل آباد
فيض آباد
تايباد
خوافمرد
فريمان
كلات
سرخس
درگز
قوچان
۲آذربايجان شرقيميانهمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
شبستر
جلفا، هادي شهر
بستان آباد
هشترود
سرابمرد
عجب شير
مرند
ملكان
صوفيان
آذرشهر
ممقان
گوگان
مراغه
اهر
۳اصفهاناصفهانمردكارشناسي / مهندسي عمران- جدول شماره دو(۲)
اصفهانمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
خميني شهر
مباركه/ زرين شهر/ فولاد شهر
فلاورجان
نجف آباد
شاهين شهر / ميمه
شهرضا /سميرم / دهاقان
كاشان/آران /نطنز/بادرود
داران / چادگان / فريدونشهر
دهق / تيرانمرد
گلپايگان / خوانسار
نائين/اردستان
كوهپايه و هرند
۴فارسلامرد / خنجمرد/زنكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
آبادهمرد
ني ريز / استهبان
جهرم
ارسنجان
اردكان فارس
كازرون
۵گيلانبندر انزلي / رضوانشهرمرد/زنكارشناسي/رشته هاي جدول شماره يك(۱)
رودبار / منجيل / لوشان
هشتپرمرد
آستارا
شفت
خشكبيجار / لشت نشاء
ماسال
سياهكل
رودسر / كلاچاي
آستانه اشرفيه
۶كرمانشاهسنقر / كنگاورمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك (۱)
قصر شيرين / سرپل ذهاب
۷خوزستاناهوازمرد/زنكارشناسي/مهندسي عمران( جدول شماره دو/۲)
اهوازكارشناسي /رشته هاي جدول شماره يك(۱)
دزفول/ شوش
شوشتر/ مسجد سليمان / لالي
بندرامام خميني/ ماهشهر
آبادان/خرمشهرمرد
سوسنگرد
هنديجان
رامشير
شادگان
رامهرمز/ هفتگل
۸مازندرانگلوگاه / بهشهر / نكاءمرد/زنكارشناسي /رشته هاي جدول شماره يك(۱)
پل سفيد / قائم شهر
نور / چمستان
نوشهر / چالوس / كلاردشت
تنكابن- عباس آباد-نشتارود-سلمانشهر / رامسر
محمودآبادمرد
جويبار
۹مركزياراكمردكارشناسي/مهندسي عمران( جدول شماره دو/۲)
آشتيانمردكارشناسي /رشته هاي جدول شماره يك(۱)
تفرش
كميجان
محلات
خمين
ساوه
۱۰كرمانارزوئيهمردكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
راور
انار
شهربابك
كهنوج
عنبرآباد
جيرفتمرد/زن
بم
۱۱تهرانتهران (كارشناسي ارشد)مرد/زنكارشناسي ارشد/ رشته هاي جدول شماره چهار(۴)
تهران / لواسان / ري / اسلامشهر/ چهاردانگه / رباط كريم / ملارد/ شهريار / شهر قدس / انديشهمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
ورامين / قرچك / پاكدشت / پيشوامرد
رودهن / بومهن / پرديس
فيروزكوه
۱۲سيستان و بلوچستانايرانشهرمرد/زنكارشناسي/رشته هاي جدول شماره يك(۱)
خاشمرد
نيك شهر
زهك
۱۳يزدميبدمرد/زنكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
اردكان
اشكذر
مروستمرد
هرات
تفت
مهريز
۱۴آذربايجان غربيماكومردكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
شوط
چايپاره
پلدشت
پيرانشهر
مياندوآب
سردشت
چالدران
۱۵سمنانشاهرودمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
دامغانمرد
گرمسار
۱۶اردبيلمشكين شهرمرد/زنكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
پارس آباد/بيله سوار
گرميمرد
۱۷قزوينقزوينمرد/زنكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
آبيكمرد
تاكستان
بوئين زهرا
۱۸كردستانكاميارانمردكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
دهگلان
بانه
۱۹همداناسدآبادمردكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
نهاوند
فامنين
كبودرآهنگ
۲۰لرستاننورآبادمرد/زنكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
الشترمرد
پلدختر
دورود
ازنا
۲۱هرمزگانبندرعباسمردكارشناسي/ مهندسي عمران- جدول شماره دو(۲)
بندرعباسمرد/زنكارشناسي/رشته هاي جدول شماره يك(۱)
كيش
قشم
۲۲زنجانزنجانمرد/زنكارشناسي/رشته هاي جدول شماره يك(۱)
۲۳البرزكرجمرد/زنكارشناسي/رشته هاي جدول شماره يك(۱)
نظرآباد/هشتگرد
۲۴قمقممرد / زنكارشناسي/ رشته هاي جدول شماره يك(۱)
قممردكارشناسي/ مهندسي عمران-جدول شماره دو(۲)
۲۵چهار محال و بختياريجونقانمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
فارسان
اردلمرد
لردگان
بن
سامان
۲۶كهگيلويه و بويراحمدكهگيلويه (دهدشت)مردكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
باشت
بويراحمد(ياسوج)
۲۷خراسان شماليآشخانهمردكارشناسي / مهندسي عمران- جدول شماره دو (۲)
آشخانه
جاجرممرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
شيروان / فاروج
۲۸خراسان جنوبينهبندانمردكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
بشرويه
قائن
طبس
فردوس
۲۹بوشهرعسلويه / جم / ديرمرد/زنكارشناسي / رشته هاي جدول شماره يك(۱)
اهرم
۳۰ايلاممهرانمردكارشناسي مهندسي كامپيوتر(نرم افزار- سخت افزار) / كارشناسي مديريت فناوري اطلاعات / كارشناسي مهندسي فناوري اطلاعات – جدول شماره يك(۱)
سرآبله
دره شهر

جهت ثبت نام اينجا كليك كنيد



کلمات کلیدی : #استخدام

 

 

 

 

 

 

سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر، که با بازارکار همکاری می‌کنند  

 

سایت های مرتبط